Λίπος στην κοιλιά. Ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις την ιδανική εικόνα!

Θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη και εντυπωσιακή κοιλιά αλλά όσο γυμναστική κι αν κάνεις δεν έχεις καταφέρει να δεις τα αποτελέσματα που θέλεις?

Βάλε, λοιπόν, αυτές τις τροφές στο διαιτολόγιό σου και δεν θα χάσεις!

Ω-3 λιπαρά οξέα Για ένα λεπτό σμιλεμένο σώμα που έχουμε βάλει στόχο, είναι να κόψουμε τηγανητά, παχυντικά φαγητά, πλούσια σε θερμίδες. Η καθαρή πρωτεΐνη που συναντάμε σε ψάρια, tofu ή λευκό κρέας προσφέρει άφθονη ενέργεια στον οργανισμό, και τον βοηθάει να κάψει περισσότερες θερμίδες κατά την χώνεψη. Ένα  ψάρι πλούσιο σε Ω3, όπως ο σολομός, μειώνει τις φλεγμονές και βοηθάει στην εξισορρόπηση των ορμονών.

Αμύγδαλα: Είναι γνωστό ότι τα μονοακόρεστα λιπαρά βοηθούν στο κάψιμο του λίπους από την περιοχή της κοιλιάς. Τα αμύγδαλα είναι καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών και βοηθούν να ελέγξουμε την πείνα μας, μιας και είναι πλούσια σε φυτικές πρωτεΐνες και ίνες

Βρώμη: Πλούσια σε φυτικές ίνες, είναι ιδανική επιλογή γιατί μας χορταίνει και μας αποτρέπει από το να πέσουμε με τα μούτρα σε ό,τι (κακό) σνακ βρούμε μπροστά μας. Συνδυάζεται τέλεια με γιαούρτι ή γάλα και λίγο μέλι.

Πράσινο τσάι
Καλό είναι να καταναλώνεις καθημερινά 1-2 φλυτζάνια πράσινο τσάι το οποίο θα ενισχύσει τις καύσεις σου και θα προωθήσει την καύση του κοιλιακού λίπους.

Γαλακτοκομικά, μαύρη σοκολάτα, αβοκάντο
Το κοιλιακό λίπος επιδεινώνεται από την έλλειψη ύπνου και από το στρες. Συγκεκριμένα σε αυτές τις καταστάσεις, παράγεται κορτιζόλη, μια ορμόνη που ευθύνεται για την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά. Πιθανώς να μη γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη να σταματήσεις το άγχος σου, αλλά διατροφικά μπορείς να δοκιμάσεις να τρως: γαλακτοκομικά, λίγη μαύρη σοκολάτα, κοτόπουλο, βρώμη, μήλα, πράσινα λαχανικά και αβοκάντο. Οι τροφές αυτές επιδρούν στη λειτουργία του εγκεφάλου και αυξάνουν την έκκριση ενδορφινών με αποτέλεσμα την καλύτερη διάθεση! Το ίδιο ισχύει και για τη φυσική δραστηριότητα.

Share this post